Fandom

Thor Wiki

Destroyer (film)

286stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Destroyer
Destroyer-Thor.png
Pseudonimy Niszczyciel
Status Zniszczony
Pochodzenie Asgard
Zawód Obrona Asgardu
Zdolności
  • Nadludzka siła
  • Nadludzka wytrzymałość
  • Długowieczność
  • Nadludzka szybkość
  • Szybka regeneracja
  • Nadludzki refleks
Broń Promienie energii, siła
Wystąpienie Thor
Galeria Galeria

Destroyer (tł. Niszczyciel) - asgardzka machina zagłady zbudowana przez świadomość Odyna. Wypełnia wszystkie rozkazy i nigdy nie zadaje pytań. Jak dotąd pojawiła się jedynie w filmie Thor.

Opis

Wygląd

Niszczyciel, podobnie jak ten z komiksu jest zbudowany na wzór umięśnionego człowieka z ultra-wytrzymałego metalu. Jest też dużo większy od przeciętnego Ziemianina czy Asgardczyka. Na jego pancerzu po bokach są liczne kolce. Posiada specyficzny hełm z otworem na niszczycielski laser.

Osobowość

Nie ma wyznaczonej osobowości. Jest wyłącznie narzędziem, które ktoś może użyć, aby spełnić swoje cele.

Relacje

Przyjaciele i sojusznicy:

Wrogowie:

  • Thor- wróg/ były sojusznik
  • Sif - wróg/ była sojuszniczka
  • Trzech wojów - wrogowie/ byli sojusznicy

Historia

Thor

W dniu koronacji Thora, trzech Jotunów zakradło się do skarbca, by zabrać urnę. Odyn wyczuł ich i uruchomił Destroyera, który zabił Olbrzymy.
Destroyer.png

Niszczyciel wychodzący ze swojej krypty

Jakiś czas po wygnaniu Thora na Ziemię, Loki ( który został królem przez czas, gdy Odyn się nie obudzi) wysłał Niszczyciela na Ziemię, aby zabił Thora i wszystko co stanie mu na drodze. Pierwszą przeszkodą jaką spotkał była T.A.R.C.Z.A.. Szybko zniszczył ich samochody i ruszył do miasta, gdzie spotkał Trzech wojów i Sif. Szybko z nimi sobie poradził.

Thor podszedł do niego, błagając brata, aby powstrzymał to szaleństwo i wziął jego życie w zamian. Maszyna uderzyła go w twarz, śmiertelnie raniąc. Gdy Niszczyciel zaczął odchodzić, Thor odzyskał Mjölnir i swoje przywileje, a także zbroje, ponieważ to co zrobił udowodniło, że jest godzien młota. Niszczyciel próbował wysadzić boga, ale ten go przewrócił. Gdy podniósł się, gromowładny stworzył tornado. Niszczyciel podjął kolejną próbę wysadzenia Thora, ale bóg piorunów cisnął młotem w jego głowę, zamykając go na stałe.

Avengers

Podczas ucieczki Lokiego z Helicarriera, Phil użył broni, by go powstrzymać i przy okazji powiedział, że została stworzona na wzór Destroyera. Później strzelił z tej broni w boga kłamstw. Miała taki sam promień co Niszczyciel.

Ciekawostki

  • W komiksach Destroyer potrzebuje duszy, by go kontrolować, natomiast w filmie może go kontrolować osoba posiadająca Gungnir.
  • Filmowa wersja Destroyera jest mniej trwała niż w komiksach. W komiksach była niezniszczalna. Mogła go zatrzymać dusza osoby kontrolującej.

Inne Wiki

Losowa wiki