Fandom

Thor Wiki

Eir (film)

289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
To Tygiel Dusz.

Eir, Thor: Mroczny Świat

Eir
Eir (wiki) 3.png
Płeć Kobieta
Status Żyje
Pochodzenie Asgard
Miejsce urodzenia Asgard
Zdolności
  • Nadludzka siła
  • Nadludzka wytrzymałość
  • Długowieczność
  • Nadludzka szybkość
  • Szybka regeneracja
  • Nadludzki refleks
Wystąpienie Thor: Mroczny świat
Aktor Alice Krige
Galeria Galeria
 Eir - asgardzka medyczka. W filmie Thor: Mroczny Świat zagrała ją Alice Krige.

Opis

Wygląd

Eir ma brązowe włosy i oczy. Jest średniego wzrostu. Widać, że żyje już dość długo, o czym świadczą zmarszczki na twarzy. Nosi charakterystyczną prostą, granatową suknię.

Osobowość

Kobieta bardzo poważnie podchodzi do swojego zawodu i chętnie niesie pomoc innym, nawet śmiertelnikom. Jednocześnie jest posłuszna i oddana swojemu królowi. Nie podróżuje między Dziewięcioma Królestwami, dlatego pewne ziemskie zachowania wprowadzają ją w zdumienie.

Broń i zdolności

Medyczki w Asgardzie do leczenia rannych stosują magiczną moc, zwaną Tygiel Dusz. Przybiera ona postać złoto-czerwonego pyłu i pomaga manipulować lub usunąć energię z organizmu.

Historia

Thor: Mroczny świat

Thor przyprowadził do niej Jane, gdy zorientował się, że do jej ciała dostała się obca energia. Eir próbowała pomóc, ale astrofizyk ciągle się ruszał, zachwycając się Tyglem. Uważała go za generator pola kwantowego i nie zmieniała tego tłumaczenia. Medyczka nie potrafiła pomóc zakochanym, ponieważ potęga Eteru była zbyt silna. Kiedy Odyn kazał Einherjar odstawić śmiertelniczkę na Ziemię, a Eter usiłował się bronić, uzdrowicielka uważała, że Eter chroni Jane.

Ciekawostki

  • W mitologii nordyckiej Eir jest boginią uzdrawiania i medycyny.

Inne Wiki

Losowa wiki