Fandom

Thor Wiki

Executioner (komiks)

286stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
400px-Tho2.png
Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.
Executioner
Skurge (Earth-616) 01.jpg
Pseudonimy Skurge, Hans Grubervel, The Evil One
Płeć Mężczyzna
Status Nie żyje
Rodzina Lodowy olbrzym (ojciec), asgardka (matka)
Pochodzenie Asgard
Zdolności
  • Nadludzka siła
  • Nadludzka wytrzymałość
  • Długowieczność
  • Nadludzka szybkość
  • Szybka regeneracja
  • Nadludzki refleks
Broń Topór
Wystąpienie Komiks
Galeria Galeria
 Executioner (Skurge) - jeden z asgardzkich bogów. Pierwszy raz pojawił się w Journey into Mystery #103, a ostatni w Thor #362.

Opis

Wygląd

Skurge ma niebieskie oczy i czarny zarost. Jest bardzo wysoki i umięśniony. Ubiera się w w złoty napierśnik, na którym jest symbol topora i złote nagolenniki, niebieską zbroję z rękawicami i wysokimi butami.

Osobowość

Executioner z początku był pomocnikiem Amory, był nim jednak z własnej woli. Można powiedzieć, że okazywał w ten sposób nienawiść złej bogini i jej zło, walcząc między innymi z Thorem i Avengers. Później jednak stał się w pełni honorowym wojownikiem. Okazał też swoje bohaterstwo w Hel, ginąc za swoich towarzyszy.

Broń i zdolności

Executioner posiadał super-siłę, nadludzką wytrzymałość i niezwykłe umiejętności walki swoim toporem, który umożliwiał mu wędrowanie w czasie. Mógł też miotać ładunkami energii.

Historia

Skurge był kiedyś asgardzkim bogiem, wykorzystywanym często przez Amorę do realizacji jej niecnych planów. Wielokrotnie walczył z Mścicielami i Thorem, jednak porzucony przez Enchantress, zmienił strony. Przyłączył się do Księcia Asgardu, pomagając mu uratować kilku śmiertelników uwięzionych w Hel, krainie zmarłych. Zginał później bohatersko, powstrzymując siły zła i dając swoim towarzyszom czas na ucieczkę.

Ciekawostki

  • Jego ojciec był Lodowym Gigantem. Skurge odziedziczył właśnie po nim swą potężną budowę ciała.
  • Posiadał niezniszczalny hełm.

Inne Wiki

Losowa wiki