Fandom

Thor Wiki

Hogun (film)

286stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Wielkie ci składam dzięki.

Hogun, Thor: Mroczny Świat

Hogun
Hogun 4.png
Płeć Mężczyzna
Status Żyje
Pochodzenie Vanaheim
Miejsce urodzenia Vanaheim
Zawód Trener asgardzkich wojowników
Zdolności
  • Nadludzka siła
  • Nadludzka wytrzymałość
  • Długowieczność
  • Nadludzka szybkość
  • Szybka regeneracja
  • Nadludzki refleks
Broń Maczuga
Wystąpienie
Aktor Tadanobu Asano
Galeria Galeria

Hogun - Van i przyjaciel Thora. W ekranizacjach filmowych zagrał go Tadanobu Asand.

Opis

Wygląd

Hogun ma skośne, piwne oczy i czarne włosy. Jest szczupły, lecz dobrze zbudowany. Posiada granatową zbroję, skórzane buty i niebieski strój pod pancerzem.

Osobowość

Hogun jest niewątpliwie najmniej rozmowny - podczas filmu wypowiada zaledwie kilka zdań, ale tylko w naprawdę poważnych sytuacjach. Nie zmienia to faktu, że w tej poważnej twarzy kryje się potężny duch walki, gotowy pokazać swoją prawdziwą siłę. Podczas walki Hogun niszczy przeciwników jednego po drugim. Bardzo ważni są dla niego przyjaciele, których zawsze wspiera, zresztą z wzajemnością. Jest też inteligentny oraz rozsądny, gdyż jako pierwszy zaczął podejrzewać Lokiego o incydent z Jotunami.

Relacje

Przyjaciele i sojusznicy:

Wrogowie:

Historia

Thor

Hogun wraz z ThoremSifVolstaggiemFandralem i Lokim wyruszył do Jotunheimu, by porozmawiać z Laufeym, dlaczego jego wojownicy wdarli się do Asgardu. Przez uwagę jednego Jotuna, rozpętała się bitwa. Asgardczycy zostali uratowani przez nieoczekiwane pojawienie się Odyna. Zabrał ich z powrotem do Asgardu.
Hogun 2.jpg

Hogun w Jotunheimie

Po wygnaniu Thora, Odyn zapadł w "Odinsleep". Loki twierdził, że teraz on jest królem. Zaniepokojeni Sif i Trzech wojów udali się na Ziemię, by zabrać stamtąd Thora. Loki wysłał za nimi Destroyera. Thor poświęcił się ratując ich oraz miasto i udowodnił tym samym, że jest godny Mjölnira oraz odzyskał swoje przywileje i prawa oraz powrót do Asgardu. Trzech wojów, Sif i Thor wrócili do Asgardu, by powstrzymać Lokiego.

Thor: Mroczny świat Prelude #2

Hogun był obecny przy powrocie Thor Asgardu wraz z Lokim i Tesseractem. Był również obecny, gdy Thor zbierał Asgardczyków, by pomogli chronić Dziewięć światów, przed Marauders.

Thor: Mroczny świat

Thor, Sif i Trzech wojów walczyli o pokój w Vanaheimie. Po zwycięskiej bitwie Thor powiedział Hogunowi, że może zostać tu ze swoimi ludźmi, bo Asgard może poczekać.

Inne Wiki

Losowa wiki