Fandom

Thor Wiki

Ian Boothby (film)

288stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Aaa, tak Pan Selvig... to tatuś właśnie.

Ian Boothby, Thor: Mroczny Świat

Ian Boothby
Ian Boothby.png
Płeć Mężczyzna
Status Żyje
Pochodzenie Ziemia
Miejsce urodzenia Ziemia
Zawód Asystent asystentki astrofizyka
Wystąpienie Thor: Mroczny świat
Aktor Jonathan Howard
Galeria Galeria
Ian Boothby – stażysta, a jednocześnie chłopak Darcy Lewis. Jest jednym z głównych bohaterów filmu Thor: Mroczny Świat. Zagrał go Jonathan Howard.

Opis

Wygląd

Ian jest średniego wzrostu i postury. Ma brązowe włosy i szare oczy. Cechuje go jego specyficzny sposób, w jaki patrzy na wszystko, jakby z lekkim zachwytem. Zawsze ubiera swoją granatową kamizelkę.

Osobowość

Ian to początkujący stażysta, który dopiero wkracza w niezwykle wielki i oszałamiający świat astrofizyki. Niestety, do osiągnięcia sukcesu brakuje mu sporej dawki inteligencji. Braki w rozumie nadrabia optymizmem i zaangażowaniem. Posiada w sobie nieco heroizmu oraz zdaje sobie sprawę z powagi sytuacji, w jakiej się znajduje.

Relacje

Sojusznicy:

Wrogowie:

Historia

Thor: Mroczny świat

Ian służył Darcy jako nawigacja tuż po tym, jak ich sprzęt naukowy zaczął świrować. Jane nie spodziewała się takiego pomocnika, lecz przyjaciółka wyjaśniła jej, że jest jej stażystą, a on dodał, że ma chęć na odkrycie nowych zjawisk. Gdy dotarli do opuszczonej fabryki, służył kobietom jako tragarz i nosił ich wyposażenie. Po odkryciu jednego z miejsc dotkniętych Koniunkcją pozostał tam razem z Darcy i dziećmi. Gdy Jane badała to dziwne dla niej zjawisko, stażysta wrzucił tam klucze od samochodu, które zniknęły. Darcy nazwała go wtedy ofiarą.

Ian Boothby 2.jpg

Ian niosący sprzęt

Policjanci, zaalarmowani przez Darcy, która niepokoiła się o długo niewracającą Jane, zamiast pomóc stażystom, chcieli ich aresztować, gdyż weszli na teren prywatny. Ian był wówczas przeszukiwany.

Kiedy Thor zabrał Jane do Asgardu, a Darcy próbowała dodzwonić się do Selviga i do T.A.R.C.Z.Y. stażysta zauważył astrofizyka w wiadomościach, biegającego nago po Stonehenge. Oboje postanowili udać się do ośrodka dla psychicznie chorych i wydostać stamtąd naukowca. Tam Ian podał się za syna Erika i dzięki temu został on wypuszczony. Mężczyzna zabrał wtedy rzeczy profesora i skierował się do ich domu. Przeszkodziły im jednak szpaki, które również doświadczyły Koniunkcji i wyskoczyły spod nóg bohaterów.

Zanim Malekith zdążył zaatakować Ziemię, Ian i Darcy umieścili w różnych punktach Londynu statywy, mające na celu powstrzymać Koniunkcję, ale po zmodyfikowaniu także nią manipulować. Gdy reszta próbowała zapobiec katastrofie, stażyści zostali przez przypadek teleportowani przez Jane w inne miejsce, pełne Mrocznych elfów. Próbowały one zabić Darcy, lecz Ian wtedy przygniótł je samochodem. Zachwycona nim kobieta zaczęła się z nim całować i w takim stanie zastali ich Jane i Erik, kiedy udało im się ściągnąć ich z powrotem. Darcy wtedy puściła go i ukochany runął na ziemię.

Ian Boothby 4.jpg

Stażyści mocujący urządzenia

Po zakończonej walce wszyscy razem jedzą śniadanie i próbują pocieszyć Jane, by nie przeżywała zbyt mocno powrotu Thora do Asgardu. Po scenie z napisami widzą, jak bóg wraca do ukochanej.  

Inne Wiki

Losowa wiki