FANDOM

Mężczyźni klękają przede mną... Nie odwrotnie.

Lorelei, Agenci T.A.R.C.Z.Y.

Lorelei
Lorelei5-AoSYM.png
Płeć Kobieta
Status Żyje
Pochodzenie Asgard
Miejsce urodzenia Asgard
Zdolności
  • Nadludzka siła
  • Nadludzka wytrzymałość
  • Długowieczność
  • Nadludzka szybkość
  • Szybka regeneracja
  • Nadludzki refleks
  • Magia
Broń Magia
Wystąpienie Agenci T.A.R.C.Z.Y.
Aktor Elena Satine
Galeria Galeria
Lorelei - Asgardka, jedna z nielicznych kobiet zbuntowanych przeciwko Odynowi. Posiada talent magiczny. Występuje w serialu Agenci T.A.R.C.Z.Y. W serialu zagrała ją Elena Satine.

Opis

Wygląd

Lorelei jest wysoka i atrakcyjna. Ma średniej długości rude włosy oraz brązowe oczy. Ubiera się w zieloną asgardzką suknię. Podczas jej pobytu na Ziemi zmieniła swój strój na bardziej "ludzki", w kolorze czerni.

Osobowość

Lorelei jest całkowicie bezwzględna i pozbawiona moralności. Wszystko, czego pragnie, to władza. Aby ją zdobyć, wykorzystuje mężczyzn, którzy mają wrodzoną słabość. Uwielbia być adorowana oraz pławić się w dostatku i bogactwie. Nie obchodzi ją, jaki mężczyzna jest w niej zakochany, gdyż dla niej wszyscy są tacy sami - gotowi, by wykorzystać ich bez najmniejszych skrupułów.

Broń i zdolności

Lorelei należy do nielicznych Asgardek obdarzonych niezwykle potężnymi mocami magicznymi. Poprzez dźwięk swojego głosu potrafi sprawić, że staje się ucieleśnieniem najskrytszych marzeń mężczyzn o idealnej kobiecie. Dzieje się tak, gdyż posiadają oni wrodzoną "słabość", ale nie jest jasno określone, czym tak naprawdę ona jest. Można tylko snuć pewne przypuszczenia. Jeżeli jej "wybranek" jest już zakochany w innej kobiecie lub ma silniejszą wolę, potęguje swój czar dotykiem. Zawsze działa według określonego schematu: znajduje najsilniejszego samca i podporządkowuje sobie go, przez co zyskuje również tych słabszych.

Relacje

Sojusznicy:

  • agent Grant Ward (po zahipnotyzowaniu)
  • motocykliści znajdujący się pod wpływem jej uroku

Wrogowie:

  • Odyn
  • Sif
  • Phil Coulson
  • Melinda May
  • Grant Ward (przed i po zaczarowaniu)
  • Jemma Simons
  • Leopold Fitz
  • Daisy Johnson

Historia

Agenci T.A.R.C.Z.Y.

W serialu nie została podana dokładna historia Lorelei. Z jego treści można się domyślić, że próbowała przejąć władzę w Asgardzie, ale została pokonana i z wyroku Odyna zamknięta w więzieniu. Aby nie mogła używać magii, założono jej na szyję specjalną obrożę, która blokowała jej głos. Było to dla niej okropne przeżycie. Udało jej się uciec podczas ataku Mrocznych elfów na Asgard, skąd tajnym przejściem Lokiego udała się na Ziemię. Nie chciała już Asgardu, tylko Midgardu, a także zemsty na znienawidzonej Lady Sif.

Ciekawostki

  • W komiksach jest młodszą siostrą Enchantress, czarownicy, która posiada podobne zdolności.

Inne Wiki

Losowa wiki