Fandom

Thor Wiki

Quicksilver (film)

289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze16 Udostępnij
On szybki, ona dziwna.

Maria Hill o bliźniakach, Avengers: Czas Ultrona

Pietro Maximoff
Maxresdefault (1).jpg
Pseudonimy Quicksilver
Płeć Mężczyzna
Status Nie żyje
Pochodzenie Ziemia
Miejsce urodzenia Sokovia
Zdolności
  • Nadludzka Szybkość
  • Zwiększona Wytrzymałość
  • Nadludzki Refleks
  • Zwiększony Metabolizm
Broń Sztuki Walki
Wystąpienie
Aktor Aaron Taylor-Johnson
Galeria Galeria
Quicksilver (inaczej Pietro Maximoff) - Avenger, brat bliźniak Wandy Maximoff, były sojusznik HYDRY i Ultrona. W filmowej ekranizacji w jego role wcielił się Aaron Taylor-Johnson.

Opis

Wygląd

Pietro jest wysokim, dobrze zbudowanym młodym mężczyzną. Ubrany jest w srebrno-niebieską bluzkę, ciemne spodnie oraz białe, sportowe buty. Jego włosy pierwotnie miały kolor brązowy, jednak uległy zmianie po eksperymentach Struckera i przybrały platynowy odcień.

Osobowość

Początkowo, głównym celem Pietro była zemsta na Tonym Starku, który zrzucając pociski na Sokovię, zabił jego rodziców, przez co razem z siostrą zostali sierotami, dlatego też przyłączyli się do Ultrona, by zniszczyć Avengers. Później jednak oboje odkryli prawdziwe zamiary robota i chcąc go powstrzymać, przeszli na stronę Mścicieli. Pietro jest bardzo opiekuńczy w stosunku do swojej młodszej siostry, między nimi istnieje bardzo silna więź, która widoczna jest w filmie.

Broń i zdolności

Quicksilver potrafi poruszać się z ogromną szybkością, a odpowiedni rozpęd pozwala na zwiększenie siły jego uderzeń. Dzięki temu może używać swoich rąk jako broni (w ten sposób niszczył roboty Ultrona). Niestety, moc ta nie gwarantuje mu nietykalności, przez co jest wrażliwy na pociski, które są wystarczająco szybkie, by go dosięgnąć.

Relacje

Przyjaciele i sojusznicy:

  • Wanda Maximoff - siostra bliźniaczka
  • Kapitan Ameryka - początkowo wróg, później sojusznik
  • Czarna Wdowa - początkowo wróg, później sojusznik
  • Hawkeye - początkowo wróg, później sojusznik
  • Hulk - początkowo wróg, później sojusznik
  • Iron Man - początkowo wróg, później sojusznik
  • Thor - początkowo wróg, później sojusznik
  • Vision - sojusznik

Wrogowie:

Historia

Początki

Pietro pojawił się wraz z siostrą w scenie po napisach w filmie Kapitan Ameryka: Zimowy Żołnierz. Ukazani byli jako tajemnicze bliźniaki, które miały być tajną bronią przeciwko drużynie Avengers. W scenie tej przedstawione zostały ich nadzwyczajne zdolności.
Avengers Age of Ultron 122.png

Pietro walczący z Hawkeye'm

Avengers: Czas Ultrona

Pietro wraz z siostrą, Wandą zapisał się do projektu Barona Struckera, dzięki któremu oboje zyskali supermoce. Wykorzystując je, chcieli zemścić się na Tonym Starku, który zabił ich rodziców rzucając pociski na ich rodzinne miasto, Sokovię. Początkowo walczyli po stronie Ultrona, jednak po tym, jak dowiedzieli się o jego niecnych zamiarach, postanowili go powstrzymać. Przyłączyli się więc do Avengers, u boku których walczyli przeciwko robotowi i jego armii na terenie Sokovii. Podczas ewakuacji miasta, Pietro zginął, osłaniając własnym ciałem Hawkeye'a oraz ratowane przez niego dziecko przed serią pocisków wystrzelonych przez Ultrona.

Ciekawostki

  • W komiksach Wanda i Pietro są przedstawiani jako dzieci Maxa Eisenhardt'a (Magneto).

Inne Wiki

Losowa wiki