Fandom

Thor Wiki

Scarlet Witch (film)

289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
On szybki, ona dziwna.

Maria Hill o bliźniakach, Avengers: Czas Ultrona

Wanda Maximoff
Wanda Poster Crop.jpg
Pseudonimy Scarlet Witch
Płeć Kobieta
Status Żyje
Pochodzenie Ziemia
Miejsce urodzenia Sokovia
Zdolności
  • Manipulacja Prawdopodobieństwem
  • Moc wpływania na rzeczywistość
  • Telekineza
Broń Telekineza
Wystąpienie
Aktor Elizabeth Olsen
Galeria Galeria
Scarlet Witch (inaczej Wanda Maximoff) - członkini Avengers, bliźniacza siostra Pietro Maximoff, była sojuszniczka HYDRY i Ultrona. W jej postać wcieliła się Elizabeth Olsen.

Opis

Wygląd

Wanda jest młodą dziewczyną o ciemnobrązowych włosach. Ubiera się w stroje koloru czarnego i czerwonego. Jej najbardziej charakterystycznym strojem jest czarna, sięgająca do kolan sukienka, czerwona kurtka oraz wysokie, czarne buty. Dodatkowo często zakłada biżuterię, tj. naszyjniki, czy pierścionki.

Osobowość

Wanda jest osobą tajemniczą. Jest zdania, że ze wszystkim da sobie radę sama, stara się być samodzielna. Nie okazuje tego często, ale troszczy się o starszego brata.

Broń i zdolności

Scarlet Witch potrafi manipulować rzeczywistością, którą postrzegają poszczególne osoby oraz wywoływać w ich umysłach wizje, które wywołają u nich traumę, na przykład bolesne wspomnienia z przeszłości. Może też używać swojej mocy jako broni lub do obrony. Co ciekawe, forma, jaką jej talent przybiera przypomina Eter.

Relacje

Przyjaciele i sojusznicy:

  • Pietro Maximoff - brat bliźniak
  • Falcon - sojusznik, kolega z drużyny
  • War Machine - sojusznik, kolega z drużyny
  • Kapitan Ameryka - początkowo wróg, później sojusznik; kolega z drużyny
  • Czarna Wdowa - początkowo wróg, później sojusznik; koleżanka z drużyny
  • Hawkeye - początkowo wróg, później sojusznik
  • Hulk - początkowo wróg, później sojusznik
  • Iron Man - początkowo wróg, później sojusznik
  • Thor - początkowo wróg, później sojusznik
  • Vision - sojusznik; kolega z drużyny

Wrogowie:

Historia

Początki

Wanda pojawiła się wraz z bratem w scenie po napisach w filmie Kapitan Ameryka: Zimowy Żołnierz. Ukazani oni byli jako tajemnicze bliźniaki, które miały być tajną bronią przeciwko drużynie Avengers. W scenie tej przedstawione zostały ich nadzwyczajne zdolności.
Avengers Age of Ultron 33.png

Wanda walcząca w Sokovii

Avengers: Czas Ultrona

Wanda wraz z bratem zapisała się  do projektu Barona Struckera, dzięki któremu oboje zyskali supermoce. Wykorzystujące je, chcieli zemścić się na Tonym Starku, który zabił ich rodziców rzucając pociski na ich rodzinne miasto, Sokovię. Początkowo walczyli po stronie Ultrona, jednak po tym, jak dowiedzieli się o jego niecnym zamiarach, postanowili go powstrzymać. Przyłączyli się więc do Avengers, u boku których walczyli przeciwko robotowi i jego armii na terenie Sokovii. Podczas ewakuacji miasta, Ultron zabił Pietro, który osłonił Hawkeye'a przed serią pocisków. Zrozpaczona Wanda, nie zważając na to, że również może zginąć, poszła do maszyny i wyrywając mu serce, zabiła go. W tej samej chwili urządzenie zostało wyłączone przez inne ciało robota. Miasto zaczęło spadać, jednak Vision zdążył uratować Wandę. Po walce z Ultronem, przyłączyła się do drużyny Avengers.

Ciekawostki

  • W komiksach Wanda i Pietro są przedstawiani jako dzieci Maxa Eisenhardt'a (Magneto).

Inne Wiki

Losowa wiki