Fandom

Thor Wiki

Thanos (film)

286stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze18 Udostępnij
400px-Tho2.png
Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.
Thanos
Thanos-GotG.png
Pseudonimy Szalony Tytan
Płeć Mężczyzna
Status Żyje
Pochodzenie Tytan (kolonia Wiecznych)
Miejsce urodzenia Tytan (kolonia Wiecznych)
Wystąpienie
Aktor Josh Brolin
Galeria Galeria
Thanos jest jednym z Wiecznych oraz czarnym charakterem, który pojawia się po napisach końcowych w filmie Avengers Avengers: Czas Ultrona. W ekranizacjach filmowych zagrał go Josh Brolin.

Opis

Wygląd

Thanos jest bardzo duży i umięśniony. Ma fioletową skórę. Ubrany jest w solidny, granatowy strój ze złotymi elementami.

Osobowość

Thanos jest bezwzględny, okrutny i częściowo też szalony. Dąży głównie do zapanowania nad wszechświatem poprzez zdobycie Kamieni Nieskończoności.

Relacje

Przyjaciele i sojusznicy:

Wrogowie:

Historia

Avengers

Thanos2-Avengers.png

Thanos po wysłuchaniu Innego

Pojawił się w scenie po napisach, kiedy to Inny poinformował go o porażce Lokiego. Sługa tłumaczył swojemu panu, że misja ta była z góry skazana na porażkę, bo Ziemianie nie są ludem stworzonym do niewolnictwa. Twierdził też, że są bardzo niebezpiecznymi przeciwnikami, co wywołało na twarzy Thanosa uśmiech.

Avengers: Czas Ultrona

Pojawił się w scenie po napisach. Otworzył wtedy coś na kształt sejfu, wszedł do niego i włożył na jedną z rąk rękawicę nieskończoności. Zapowiedział, że teraz on zajmie się zbieraniem kamieni.

Ciekawostki

  • Prawdopodobnie będzie on głównym wrogiem Mścicieli w Avengers: Infinity War.

Inne Wiki

Losowa wiki