Fandom

Thor Wiki

Thor: Ragnarök (2017)

289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze18 Udostępnij
400px-Tho2.png
Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Thor: Ragnarök
Thor ragnarok xxlg.jpg
Reżyser Taika Waititi
Scenariusz
  • Craig Kyle
  • Christopher Yost
  • Stephany Folsom
Na podstawie Komiksów Marvela
W rolach głównych
Studio Marvel Studios
Premiera 3 listopada 2017 (Świat i Polska)
Kraj produkcji USA
Język Angielski
Galeria Galeria
 Thor: Ragnarök - amerykański film fantasy. Kontynuacja filmu Thor: Mroczny Świat, bazująca na postaci komiksowej stworzonej przez Stan Lee. Jego premiera na świecie została zapowiedziana na 3 listopada 2017 roku, ale w lutym 2015 roku zmieniono jej datę na 25 października 2017 z powodu dodania filmu o Spider-Manie. Jest filmem fabularnym opartym na postaci Thor Odinson, opublikowanej przez Marvel Comics. Film wchodzi w skład III Fazy Marvel Cinematic Universe.

Streszczenie

Thor zostaje uwięziony po drugiej stronie wszechświata. Osłabiony i pozbawiony młota musi znaleźć sposób, by powrócić do Asgardu i stawić czoła bezwzględnej i wszechpotężnej Heli oraz powstrzymać Ragnarök – "zmierzch bogów", zagładę świata i całej asgardzkiej cywilizacji. Przedtem jednak musi stanąć do gladiatorskiego pojedynku na śmierć i życie z byłym sprzymierzeńcem i członkiem drużyny Avengers — niesamowitym Hulkiem!

—Oficjalny opis filmu

Fabuła

Obsada

Ciekawostki

  • W filmie nie pojawią się takie postacie jak: Jane Foster, Darcy Lewis i Erik Selvig.
  • Film będzie luźno powiązany z filmem animowanym "Hulk na obcej planecie", którego angielski tytuł brzmi "Planet Hulk".

Zwiastuny i usunięte sceny

Thor Ragnarok - zwiastun 101:57

Thor Ragnarok - zwiastun 1

Inne Wiki

Losowa wiki