Fandom

Thor Wiki

Thunderstrike (komiks)

287stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
400px-Tho2.png
Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.
Eric Masterson
146513-196573-thunderstrike super.JPG
Pseudonimy Eric Kevin Masterson, Thor
Płeć Mężczyzna
Status Nie żyje
Miejsce urodzenia Long Island, New York
Zdolności
  • Nadludzka siła
  • Nadludzka wytrzymałość
  • Długowieczność
  • Nadludzka szybkość
  • Szybka regeneracja
  • Nadludzki refleks
  • Za pomocą młota:
  • Latanie
  • Projekcja energii
  • Wchłanianie energii
  • Manipulacja materią
Broń Młot
Wystąpienie Komiks
Galeria Galeria

Thunderstrike (Eric Kevin Masterson) - przyjaciel i sojusznik Thora. Pierwszy raz pojawił się w Thor #391, natomiast ostatni w Thunderstrike #24.

Opis

Thunderstrike ma długie, blond włosy i niebieskie oczy. Jest bardzo umięśniony i dobrze zbudowany. Ma na sobie pancerz bardzo podobny do tego u Thora, a na nim skórzaną kurtkę. Posiada również złoty pas, wysokie buty wykonane ze skóry i bransolety na nadgarstkach. Walczy bronią o takie samej nazwie.

Osobowość

Thunderstrike jest bardzo odważny, o czym może świadczyć uratowanie Thora oraz jego liczne potyczki.

Broń i zdolności

Ma nadludzką siłę i żywotność. Posługuje się młotem zwanym Thunderstrike, który może miotać ładunkami energii i rozbłyskami światła. Młot pozwala mu również latać.

Historia

Eric Masterson niemal stracił życie, ratując Thora. Odyn, by ocalić Erica, złączył obu mężczyzn. Eric i Thor dzielili to samo ciało, dopóki Gromowładny nie został wygnany z Asgardu, wtedy Eric zajął miejsce boga gromu. Wszechojciec dał mu moce Thora, a także magiczny młot, Thunderstrike, którego nazwę Masterson przyjął jako imię. Thunderstrike zastąpił później również Thora w drużynie Avengers, jednak zginął, ratując świat przed klątwą Bloodaxe'a.

Ciekawostki

  • Jego kostium wzorowany jest na stroju Thora.
  • Młot Erica został dla niego wykonany specjalnie przez normańskich bogów.
  • Thunderstrike po śmierci przyłączył się do Legionu Nieumarłych i walczył przeciwko Mścicielom.
  • Jako członek Avengers powędrował w przyszłość, żeby walczyć z podróżującą w czasie antybohaterką o imieniu Terminatrix.

Inne Wiki

Losowa wiki