Fandom

Thor Wiki

Volstagg (film)

289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Jeżeli choć pomyślisz, żeby go zdradzić....

Volstagg, Thor: Mroczny Świat

Volstagg
Volstagg.jpg
Płeć Mężczyzna
Status Żyje
Pochodzenie Asgard
Miejsce urodzenia Asgard
Zawód Trener asgardzkich wojowników
Zdolności
  • Nadludzka siła
  • Nadludzka wytrzymałość
  • Długowieczność
  • Nadludzka szybkość
  • Szybka regeneracja
  • Super refleks
Broń Topór
Wystąpienie
Aktor Ray Stevenson
Galeria Galeria
Volstagg - Asgardczyk i przyjaciel Thora. W ekranizacjach filmowych zagrał go Ray Stevenson.

Opis

Wygląd

Volstagg jest wysoki, krzepki i dobrze zbudowany. Posiada niebieskie oczy, długą, rudą brodę i włosy. Ma na sobie złoty pancerz, pod nim czerwoną tunikę i skórzane buty.

Osobowość

Volstagg jest niezwykle odważny i waleczny. Gotów jest zrobić wszystko, by bronić siebie, swoich przyjaciół oraz ojczyzny, jaką jest Asgard. To właśnie dzięki swojemu zaangażowaniu zyskał swoją sławę. Zawsze ma dobry humor i rzadko ludzie spotykają go smutnego lub zdenerwowanego. Często żartuje razem z Fandralem, czasem dogadując innym (na przykład Lokiemu). Przyjaciele są dla niego bardzo ważni i zawsze ich wspiera, nawet gdy robią głupoty. Jest lojalny, chociaż nie posłuchał rozkazu Odyna i pomógł uciec Thorowi, Lokiemu i Jane z Asgardu, ale tylko dlatego, że chciał dobra dla miasta. Rodzina królewska cieszy się u niego wielkim szacunkiem. Jego cechą charakterystyczną jest jego zamiłowanie do sytych posiłków, jakimi objada się podczas uczt, a nawet między nimi.

Relacje

Przyjaciele i sojusznicy:

  • Thor - przyjaciel i sojusznik
  • Odyn - przyjaciel, zwierzchnik Volstagga
  • Frigga - królowa Asgardu i zwierzchniczka boga
  • Sif - przyjaciółka i sojuszniczka
  • Heimdall - sojusznik i przyjaciel
  • Fandral - kolega, sojusznik
  • Hogun - kolega, sojusznik

Wrogowie:

Historia

Thor

Volstagg wraz z Thorem, Sif, Hogunem, Fandralem i Lokim wyruszył do Jotunheimu, by porozmawiać z Laufeym, dlaczego jego wojownicy wdarli się do Asgardu. Przez uwagę jednego Jotuna, rozpętała się bitwa. Fandral został ranny i Volstagg musiał mu pomóc. Asgardczycy zostali uratowani przez nieoczekiwane pojawienie się Odyna. Zabrał ich z powrotem do Asgardu.
Thor-2011-image-thor-2011-36243949-500-213.JPG

Trzech wojów i Sif na Ziemi

Po wygnaniu Thora, Odyn zapadł w "Odinsleep". Loki twierdził, że teraz on jest królem. Zaniepokojeni Sif i Trzech wojów udali się na Ziemię, by zabrać stamtąd Thora. Loki wysłał za nimi Destroyera. Książę poświęcił się ratując ich oraz miasto i udowodnił tym samym, że jest godny Mjölnira oraz odzyskał swoje przywileje i powrót do Asgardu. Trzech wojów, Sif i Thor wrócili do Asgardu, by powstrzymać Lokiego.

Thor: Mroczny świat Prelude #2

Volstagg był obecny, gdy Thor wrócił do Asgardu z Lokim i Tesseractem. Był również obecny, gdy Gromowładny zbierał Asgardczyków, by pomogli chronić Dziewięć światów, przed Marauders.
Volstagg 1.png

Volstagg zaczepiający Lokiego

Thor: Mroczny świat

Volstagg, Hogun, Fandral, Sif i Thor walczyli razem w Wanaheimie. Po bitwie pomógł zabrać jeńców do Asgardu i umieścić ich w lochach. Pomógł również księzciu w ucieczce z Jane oraz Lokim z Asgardu.

Ciekawostki

  • W komiksach Volstagg jest szermierzem, natomiast w filmie dzierży topór.

Inne Wiki

Losowa wiki